canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juliol 05, 2007

Eps, que en una setmana començo feina nova... a Munic!

Doncs sí, altre cop volta i volta i volta aquesta vida... dimarts de la setmana passada vaig rebre un email a través de l'oficina de feina, d'una empresa que buscava una persona jove per a fer disseny, tant gràfic com multimèdia, i em convidaven a una entrevista de feina. Vaig trucar-hi, vam quedar per a aquest dimarts passat. Hi vaig anar, va anar a bé, ahir vaig enviar-los el que volia cobrar i em van enviar ja el contracte de feina!! i dijous de la setmana que ve començo!!!!!!!!!!!

Que fort, no? Doncs així de ràpid pot anar! La feina promet, l'empresa és d'informàtica, però estan creixent molt en la part de disseny i volen ampliar aquest departament. Treballen amb el hardware i software més nous del mercat, són tots bastant joves, paguen bé, bla bla bla! Tot és teoria, ja us ho explicaré quan hagi començat!

Ale, de moment avui cap a Manresa falta gent, que aquest cap de setmana haig de fer costat a la meva xamaneta en tres curses d'orientació i també soparet amb cosinets i cosinetes!!!

Petoneeeeeeeeeeeeeets!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

oeoeoeoeoeoeeeeeeeeeeee!!!!

Enhorabona preciosa! I si pots posar tu les condicions econòmiques, millor encara!
Bé, demà m'ho expliques tot sopant... Muakis!!
Que tinguis un bon vueling!
Roseta.

3:01 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home