canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 14, 2007

Istambul forever

Quina ciutat més meravellosa gent. Pel pont de tots sants hi vam ser-hi amb l'Arnauet, el Pere i la Gemma i ens va encantar. És caòtica, una mica bruta i bastant feta pols, però té un encant increible, sobretot si tens bones cames per pujar les set muntanyes en les que ha crescut.

Els nens pels carrer que et van dient "eló eló, what's iur name?" també són molt macos, menys quan et diuen "money money", aquesta parauleta et fa canviar el somriure...

El temps no ens va acompanyar gaire, el primer dia una calor del mil, el segon més o menys bé, però amb els nostres plans de tornar a casa en qualsevol moment, vaig deixar la jaqueta al hostel on vam acabar tornant a les 11 o 12 de la nit... una rasca nens!! sort del mocador del coll de la nurieta, és genial pollastre!!! Però bé, mocador amunt i avall, jaqueta o el que sigui, l'endemà ens va ploure i vam quedar xops. Amb aquest panorama no era d'estrenyar que l'encostipat, tós i mocs cada cop anessin a més, fins al punt que dilluns, dia de tornada, no em pogués quasi moure i amb l'arnau (que volava via munic) decidíssim anar més d'hora a l'aeroport i agafar un vol tres hores abans. Va anar de conya, a les 4 era a casa, dins el llitet ben embolicada, on vaig quedar-me fins dimecres :)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Ei, feia dies que espiava el blog buscant els teus comentaris i fotos d'istambul, va estar bé eh? QUina putada haver-te de quedar tres dies al llit, però allà vas aguantar com una campiona!
Per venècia també molt bé eh? quina vidorra! Fins Nadal,
Gemma

4:51 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Hola guapa, doncs sí, ja estic millor i aquest cap de setmana es presenta molt tranquil o sigui que a veure si tinc temps de penjar fotos d'istambul i triar-les per portar-les a revelar...

petoneeets

6:05 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home