canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 14, 2007

La castanyada al Auenstr. 35

Dimecres vaig anar a treballar, volia saber com havia anat una animació 3D per la qual havia fet com tres dies d'hores extres abans d'anar a Istambul. Va ser un error, no tenia cap per a concentrar-me i vaig després de veure que no hi havia res urgent, vaig decidir quedar-me a casa el dijous. Així vaig poder preparar la Castanyada.

Dijous al vespre la vam celebrar, amb una setmana de retard, però amb panellets de totes menes, fets per la Gemma i per mi, amb moniatos, mandarines, magranes portades directe d'Istambul, i molta gent. Vam acabar sent uns vint a l'habitació del Benedikt.

* Danke Bene, manchmal gehe ich davon aus, dass solche Sachen selbstverständlich sind, aber nicht jeder würde es machen lassen... Leslie, Danke dir auch! Ihr seid toll!

I divendres festa >>> Venècia + Orientació!!!!!!