canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juny 05, 2008

El Marcel

el fill de l'Esthereta Latorre i el Rodri, nascut el 14 de maig a Estocolm. Per molts anys Esther i Rodri!!!!!!

Un petonàs, núria

3 Comments:

Blogger uri said...

realment som molt petits quan naixem... vaya tela! i amb lu grans i animals que ens tornem!

PD: núria... aquí ningú posa comentaris i segur que tens moltes visites! molt malament pels visitants!

1:09 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Ei Uri, merci pels comentaris, t'has convertit en la salvació del meu Blog!!!!

Uri forever!!!!

1:54 p. m.

 
Blogger uri said...

a disposar! ;)
tonet

5:33 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home