canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de maig 05, 2008

frankenjura i sol a munic





Doncs sí, espero que com tothom (pobrets aquells que no), he tingut un cap de setmana amb pont i amb molt de sol :)

Dijous i divendres vaig estar amb el rico a prop de Forchheim, Frankenjura, escalant. Vam estar a un càmping, el de la "iaia Eichler", lloc de trobada d'escaladors, els dos solets. Recomanable una via 5-, Zinnenwand, clàssica. Molt guapa. així és la paret Daniel

Divendres a les 4.50, després d'haver endrepat mig pollastre a l'ast (cruixent, boníssim), vaig agafar el tren de tornada cap a Munic. Al vespre, de 7 a 9, tenia máster, ppm (pre-production meeting) amb tres fotògrafs.

Dissabte era dia de fer la foto d'una experiència que havíem viscut i ens havia marcat. la meva experiència era: quan era petita, sopant una truita a la francesa, estava tan enrabiada amb ma mare que amb la forquilla vaig fotre un cop al plat i aquest es va partir en dos :)
Total, que ja em veiem el dissabte al matí amb la leslie buscant plats blancs pel Hof Trödelmarkt (mercat de coses usades) de Haidhausen. Vaig tenir sort, vaig trobar 5 plats plans blancs per 1 euro!
Dinar amb els del Màster i cap a la cuina del pis on vivia abans, a fer la fotografia amb una fotògrafa irlandesa (Orla Connolly) i la verena (veina d'abans). Va estar genial, la verena destrossant plats (els cinc que havia comprat) i la Orla intentant fotografiar el moment exacta :)
Després del Fotoshooting cap a un Biergarten, el de Hirsch, amb l'Esther de Barcelona i la Tara i sa germana. Birreta, Brezel, solet... i quan va comencar a fer una mica de rasca cap a casa, vinillu amb la Leslie i la Verena i de festa al Café am Hochhaus.

Diumenge dia tranquil i d'esport: primer a córrer, després a escalar amb el Niklas (a fora de la Kletterhalle) i al vespre cuina que cuinarás el sopar per la gent que ens van ajudar a fer el trasllat. I especialitat nova: bunyols de salmó amb carbassó! La penya va flipar, i és que s'ha de reconéixer que estaven molt però que molt bons :)