canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 19, 2008

Bad Heilbrunn - un dia per a mi i per a escalar

Sí, diumenge els papes se'n van anar al Neuschwannstein (al castell de Ludwig I que va inspirar tan als de Walt Disney).

Jo vaig fer una escapada amb la Marie i el Rainer a Bad Heilbrunn a escalar. Està a 45 min de Munic en cotxe, a prop de Bad Tölz i està prou bé per a escalar: vies faciletes, parets inclinades endavant i llisetes, però encara prou bé.

El dia va estar genial, ens va fer bon temps i vam escalar-ho tot de primers. La Marie és un talent escalant, és genial. Amb ella mola molt anar a escalar!

Aquí fotos: