canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juny 28, 2006

Capitol 4: Post MAX06 > Diumenge

Les onze del matí. Jo flipant que l'Águeda estigués de peu i pensant "no, per favor, no, vull dormiiiiiir!!!!". Gran idea: com que fa tan solete, anem a un llac i allà ja podrem dormir. No m'ho creuré mai més!!! Això de què vas a un llac i dorms és un enganya sogres.

El llaquet però genial! una cosa idíl.lica total, ideal per a nedar i fer quilòmetres i més quilòmetres. Molt xul.lo!

Després de què se n'anessin l'Águeda i la Belén (sniff sniff), vaig acabar fent dues migdiades de mitja hora cada una. Aprofitant cada segon per a aclucar els ulls!!!