canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, d’octubre 30, 2008

neva neu!!!

gent, sí, ja ha arribat el dia en què fa tant de fred que l'aigua, en caure del cel, es congela i tapa el terra de color blanc!!!

aquest matí quan he anat a córrer a la muntanya del darrere d'on viu el Rico a Jena (Wöllmisse / Steinkreuz) ha nevat i hi havia uns cinc centímetres de neu, suficient com per a tapar els prats i també els rètols :) entre la boira que hi havia que no deixava veure res i la neu era com arribar a un món completament diferent... molt guapo!

Petoneets

1 Comments:

Blogger uri said...

Núria! ara feia temps que no passava per aquí... el feisbuc m'aclapara massa!
la setmana passada tb va nevar per aquí! montserrat, la mola, calaf,... tot nevat! va estar mb!
ja veig que tu segueixes amb el mateix ritme de sempre... jordània, ha de ser molt guapo!
en fin pilarín, ens veiem per aquí! un petó!

10:50 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home