canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de setembre 15, 2008

Orientació: relleus i llarga

Sí, per variar aquest cap de setmana hem fet orientació. Aquest cop a prop de Chemnitz, a Flöha i Falkenau.



Dues persones s'han estrenat en l'orientació:
- la Selma (la filla del Rico). Li ha encantat, ahir fins i tot va voler fer la Kinder-OL dues vegades, una amb el rico i una amb mi.
- el Mark, el company de pis del Rico, també va córrer la seva primera cursa d'orientació i a l'haver acabat la cursa aquestes van ser les seves paraules: "em sembla que ja he trobat el meu esport"

Genial, no?! :)

Dissabte van ser relleus. El Rico, el Mark i jo érem l'equip 1 de TSV Grünwald (el meu club d'orientació). No ho vam fer pas malament si tenim en compte que per el Mark era la primera cursa... Vam quedar setzens de vint-i-cinc.

Aquí els resultats i fotos.

Diumenge tocava la llarga, a Falkenau. Molt desnivell (per a mi 250m en 5 km), tot i que no va ser tan dura com tothom esperava.
Aquí els resultats i fotos.

I aquí les meves fotos.

1. Rico arriba i li passa el relleu al Mark

2. Mark i Selma a Augustusburg -- qui pesa més, el Rico i jo o la Selma i el Mark?

3. La família tortuga

4. Selma fent orientació

-----------------------------------------------------------------------
Ja, zum Abwechslung haben wir dieses letzten Wochenende wieder Orientierunglauf gemacht. Diesmal in der Nähe von Chemnitz, in Flöha und Falkenau.

Diesmal gab es unserer Seite "Nachwuchs":
- Selma (Rico's Tochter) ist das erste mal OL gelaufen und hat ihr sehr viel Spaß gemacht :)
- Mark, der Mitbewohner von Rico, ist auch das erste mal OL gelaufen und als er vom Lauf zurück war, diese waren seine Wörte: "ich denke, dass ich endlich mein Sport gefunden habe"

Toll! :)

Am Samstag war Staffel-OL und Rico, Mark und ich sind als TSV Grünwald Team 1 gelaufen. Es ist doch nicht so schlecht gelaufen, wenn man beachtet, dass Mark seinen ersten Lauf gelaufen ist! Wir sind 16. von 25 Mannschaften geworden.

Hier die Ergebnisse und Bilder.

Am Sonntag sind wir Bundesrangliste-Lauf in Falkenau gelaufen. Viele Höhenmeter, obwohl es noch erträglich war :)
Hier die Ergebnisse und Bilder.

Und hier meine Bilder.